בעלי אזרחות אמריקאית רשאים להיכנס לארה"ב

*הוצאת אזרחות צ'כית סלובקית בלבד

תוכן עניינים

ארצות הברית הא אחת המדינות אשר מעניקות לאזרחים שלהן את המיטב. הארץ הנפלאה הזאת מעניקה לכל מי שהוא אזרח שלה את השילוב האיכותי והמוצלח ביותר בין רמת חיים גבוהה ביותר מצד אחד, ומידה רבה מאד של חירות אישית מצד שני. יש מדינות המעניקות לאזרחים שלהן איכות או רמת חיים גבוהה, אבל זה מלווה בדרך כלל באבדן של חלק מהחירויות. יש מדינות אשר מעניקות חירויות, אבל המחיר שלהן הוא רמת חיים נמוכה באופן יחסי ואפשרויות התפתחות מוגבלות. מי שיש להם אזרחות אמריקאית, או אפילו אשרת שהייה יחד עם ויזה לארה"ב נהנים מהשילוב המוצלח ביותר בין שתי אלה. אחת מהחירויות החשובות ביותר שכל אזרח אמריקאי נהנה ממנה היא חופש התנועה. אבל האם מי שהוא אזרח אמריקאי חייב להשיג ויזה לארה"ב לפני הכניסה אליה? מתי מתעורר הצורך להשיג ויזה כאמור ומי צריך אותה בעצם? להלן התשובות.

האם אזרח אמריקאי צריך ויזה לארה"ב

כאמור, מי שיש לו אזרחות אמריקאית, איננו נזקק לשום ויזה ולשום אישור אחר, אם יש לו עניין להיכנס לתוך השטחים והטריטוריות של ארצות הברית של אמריקה. נקודת המוצא של הצורך בקבלת ויזה לארה"ב היא שיש אנשים המעוניינים להיכנס לתוך שטחה הריבוני של ארצות הברית, למספר מטרות שכל אחת מהן יש בה משום עבירה. המטרה הראשונה היא עבודה ופרנסה, שאם היא מתבצעת בצורה לא חוקית היא עלולה לפגוע במדינה בעקבות העלמת מס מצד אחד, ולמנוע ממי שהוא אזרח אמריקאי מקום עבודה המגיע לו בזכות ולא בחסד. נקודת המוצא היא שאזרח אמריקאי איננו מעוניין לפגוע בארה"ב ולא רוצה לבצע פעולות לא חוקיות.

העדר אזרחות אמריקאית והצורך בוויזה

אזרחות אמריקאית מאפשרת, כאמור, להיכנס לארה"ב ולצאת ממנה ללא כל מגבלה. זאת, למעט מקרים שבהם אזרח ארה"ב חשוד בביצוע פשע וננקטים כנגדו הליכים משפטיים, שאינם מאפשרים לו לצאת מתחומי ארה"ב. ויזה לארה"ב נדרשת ממי שהם לא אזרחי ארה"ב או בעלי אשרת עבודה. מי שאין להם אזרחות אמריקאית או אזרחות של מדינה שאזרחיה אינם חייבים בקבלת ויזה לארה"ב, מחויבים להצטייד באשרת כניסה לתוך תחומי ארצות הברית. הוויזה נועדה למנוע כניסה של אורחים בלתי חוקיים, פושעים וכמובן טרוריסטים. אם יש לכם עניין להעמיק את הידע שלכם בנושא, ואם יש לכם עניין להוציא ויזה לארצות הברית, אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת באמצעות האתר, והנציגים שלנו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי להמשך התהליך.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!