הביטוח הנכון לחופשה המושלמת – הטיפים החשובים ביותר

*הוצאת אזרחות צ'כית סלובקית בלבד

תוכן עניינים

רוצים לסגור את הביטוח הנכון לחופשה המושלמת? לא מדובר על קלישאה, אתם לגמרי יכולים לסגור ביטוח שכזה. אך לא מעט אנשים עושים הרבה מאוד טעויות לפני שהם סוגרים את הביטוח, ולפיכך הביטוח לא מתאים להם. אז לפני שאתם סוגרים ביטוח לעצמכם, אנו ננסה לתת לכם כמה טיפים ייחודיים שיסייעו לכם לצאת לחופשה המושלמת.

אם אתם תיישמו את הטיפים הללו, לא מן הנמנע כי תוכלו לסגור את הביטוח הנכון לחופשה המושלמת בקלות. אם אתם רוצים לסגור את החופשה המושלמת, תוכלו לעשות זאת דרך חברת passportcard שזמינה עבורכם. כך תדעו שאתם כבר מההתחלה עושים את ההחלטות הכי נכונות, החלטות שיסייעו לכם לצאת לחו"ל ללא דאגות.

התאימו את הביטוח לאופי החופשה שלכם

חייבת להיות התאמה מושלמת בין הביטוח שלכם ובין אופי החופשה שאליו אתם יוצאים. אם לא תהיה התאמה בין האופי של החופשה לביטוח, אתם תמצאו את עצמכם במצב שבו הוא לא באמת יכסה אתכם. לכן לפני שאתם סוגרים ביטוח דרך passportcard, מוטב שתשבו עם עצמכם על מנת להבין בדיוק את אופי החופשה שאליה אתם עומדים לצאת.

יוצאים בקבצה? תסגרו ביטוח לכל הקבוצה ביחד

פספורט קארד לקבוצות מציעה ביטוח שמתאים לקבוצה של אנשים שיוצאים לאותו הטיול. כאשר אתם סוגרים ביטוח לקבוצה שלמה, אתם יכולים להיות עם יד על הדופק תמיד – וברגע שתהיה בעיה כולם יוכלו לדעת אל מי לפנות. ברוב המקרים ביטוח פספורט קארד לקבוצות יהיה במחיר הרבה יותר משתלם מאשר ביטוח ליחיד, כך שגם מבחינת המחיר אתם יכולים להיות המרוויחים הגדולים.

תעשו לעצמכם טובה – אל תחכו לרגע האחרון

לא מעט אנשים תמיד מחכים לרגע האחרון כאשר הם סוגרים ביטוח נסיעות לחו"ל, אך מדובר על החלטה לא חכמה בכלל. המחירים של הביטוחים לא יורדים כאשר אתם סוגרים אותם ברגע האחרון, כך שאין בזה שום תועלת אמיתית. בנוסף עם הלחץ של הטיסה אתם עשויים לשכוח לעשות את הביטוח, ומכאן אתם מעמידים את עצמכם במצב של סכנה אמיתית.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!