אזרחות פורטוגלית ליהודים

*הוצאת אזרחות צ'כית סלובקית בלבד

תוכן עניינים

בעקבות גירוש ספרד ופורטוגל, בו גורשו יהודים רבים, פורטוגל מאפשרת ליהודים שיכולים להוכיח כי הם צאצאים של מגורשי ספרד לקבל אזרחות פורטוגלית. כמובן שהוצאת אזרחות פורטוגלית מותנית במספר תנאי סף ביניהם הוכחה שאתם יהודים וכי יש לכם קשר למגורשי ספרד. מה היתרונות של אזרחות פורטוגלית ליהודים וכיצד נוציא אותה? על כך במאמר הבא.

מה היתרונות של אזרחות פורטוגלית ליהודים?

הוצאת אזרחות פורטוגלית היא תהליך יחסית ארוך שיכול להתפרש על פני מספר שנים. מהסיבה הזאת, רבים חושבים לעצמם אם זההוצאת אזרחות פורטוגלית ליהודים היא תהליך יחסית ארוך שיכול להתפרש על פני מספר שנים באמת שווה את זה? התשובה היא כן. למחזיקי אזרחות פורטוגלית יש יתרונות רבים, ריכזנו לכם את הבולטים בהם-

  1. אזרחות אירופאית – פורטוגל נמצאת באירופה. כאשר יש לכם אזרחות פורטוגלית יש לכם למעשה אזרחות אירופאית. בעלי אזרחות אירופאית נהנים מכלל היתרונות של האיחוד האירופי ושל 27 המדינות החברות בו. כך אתם נהנים מחופש תנועה ברחבי אירופה בקלות, בלימודים מוזלים או בחינם במדינות מסוימות, באפשרויות תעסוקה רבות, בכניסה קלה יותר למגוון מדינות בעולם כמו ארצות הברית ואוסטרליה, ובעוד שלל זכויות והטבות.
  2. לימודים – לימודים בארץ עולים לא מעט כסף ולצד זה, כמעט ואין הטבות שמוענקות לסטודנטים. קיימות מעט מלגות, שרובן לא שוות אפילו רבע משכר הלימודים השנתי, שלא לדבר על כך שהלימודים מתפרשים על פני שלוש ולפעמים ארבע, חמש או שבע שנים. לעומת זאת, באירופה, כאשר יש לכם אזרחות פורטוגלית וכתוצאה מכך אזרחות אירופאית אתם נהנים מלימודים מסובסדים באופן משמעותי או ללא תשלום כלל. כמו כן, תנאי הקבלה ללימודים באירופה הם נוחים וקלים באופן משמעותי יותר מתנאי הקבלה בארץ. כך תוכלו להנות מלימודים במוסדות לימודים מובילים ברחבי היבשת ולבחור בטוב ביותר עבורכם.
  3. תעסוקה – יוקר המחייה בארץ ולצד זה השכר הלא מתגמל ולא משתלם הופכים את המחיה בארץ לקשה ולא נוחה כלל. ישראליםהאם כדאי חברה חיצונית בהוצאת אזרחות פורטוגלית ליהודים רבים מחפשים אפשרויות תעסוקה בחו"ל שיאפשרו להם להרוויח יותר ולהנות מהקלות משמעותיות. עם זאת, עבור לא אזרחים הבירוקרטיה לכך קשה מאוד ולכן לא תמיד ישתלם לעשות את המעבר. לכן, במידה שאתם מחזיקים אזרחות פורטוגלית, כלומר אזרחות אירופאית, תוכלו להנות מחופש תעסוקה. כך יהיה לכם כרטיס כניסה לכל תעשיית אירופה, למגוון חברות מובילות, ואף למקומות תעסוקה בארץ שמיועדים לאזרחים אירופאים.
  4. תנועה חופשית – מדינות רבות ברחבי אירופה וברחבי העולם בכלל דורשות אשרת כניסה. כאשר אתם מחזיקים באזרחות פורטוגלית אתם יכולים להנות מחופש תנועה ולא להסתבך בבירוקרטיות מיותרות. כך אתם יכולים להנות מתנועה חופשית ברחבי אירופה מבלי להצטרך אפילו להחתים דרכון. כמו כן, בכניסה למקומות שמצריכים ויזה כמו אוסטרליה או ארצות הברית, תוכלו להיכנס ללא הוצאת ויזה. כך תוכלו לחסוך זמן רב ולא מעט כסף על הנפקת אישורים.

חברה חיצונית בהוצאת אזרחות פורטוגלית ליהודים

אחת השאלות הנפוצות של אנשים שמעוניינים להוציא אזרחות פורטוגלית היא האם כדאי להיעזר בחברה חיצונית ואם כן למה. ובכן,מומלץ מאוד לפנות לחברה חיצונית לסיוע וליווי בתהליך קבלת אזרחות פורטוגלית ליהודים הוצאת אזרחות פורטוגלית ליהודים היא תהליך די ארוך שכולל המון בירוקרטיה. לשם כך יש להתייעץ עם נוטריון, לקבל מגוון מסמכים ומגוון אישורים מהגורמים הרלוונטיים. כמו כן, כאשר אתם מוציאים אזרחות פורטוגלית אתם מתעסקים גם עם הרשויות בארץ וגם עם הרשויות בפורטוגל. במידה שהמסמכים לא נכונים או שאין עליהם חתימות מתאימות, יכולים בקלות לשלול את הבקשה שלכם ואז יהיה עליכם להתחיל את התהליך מחדש, מה שיבזבז לכם זמן רב והמון כסף. התהליך כולל קבלת אישורים רבים, חותמת אפוסטיל, תרגום המסמכים לפורטוגזית וחתימה של נוטריון, לכן בקלות אתם יכולים להתבלבל ולא לשלוח את כל המסמכים הנדרשים או לעשות טעות.

לכן, מומלץ מאוד לפנות לחברה חיצונית לסיוע וליווי בתהליך קבלת אזרחות פורטוגלית ליהודים. פנייה לחברה מקצועית מאפשרת לכם לקבל ליווי מקצועי בכל שלב בתהליך, כאשר אתם מקבלים הכוונה בדגש על הפן המשפטי, הניסוח וכל המסמכים שאתם צריכים להגיש.

החברות החיצוניות הללו נעזרות בעורכי דין מקצועיים שמתמחים בתחום הוצאת דרכונים זרים. עורכי דין אלה מכירים את השלבים הנדרשים, יודעים כיצד למלא את הטפסים, יודעים לזרז את התהליכים, עוזרים לכם לנמק את הבקשה ומגדילים את הסיכויים שהבקשה שלכם להוצאת אזרחות פורטוגלית תאושר. זה נכון שאתם צריכים לשלם על כך שכר טרחה, אך זה בהחלט משתלם, במיוחד במידה שתעשו טעות ותצטרכו למלא את התהליך מחדש.

בנוסף, חברות חיצוניות עוזרות לכם למצוא את הקשר ואת הזיקה שמעניקים לכם זכאות לאזרחות פורטוגלית. החברות הללו יודעות לבצע חיפוש נכון ובדיקות מעמיקות ולברר האם הלקוחות אכן זכאים לאזרחות.

תהליך קבלת אזרחות פורטוגלית – מה התנאים?מהו התהליך של קבלת אזרחות פורטוגלית עבור יהודים ומה התנאים לקבלת האזרחות

לא כל אחד יכול להוציא אזרחות זו ועל מנת להיות זכאי לאזרחות יש לעמוד במספר תנאים מסוימים-

  • יהודי- תנאי הסף הראשון לקבלת אזרחות פורטוגלית הוא להוכיח את היהדות שלכם.
  • גיל 18- מי שרוצה להוציא אזרחות פורטוגלית חייב להיות מעל גיל 18 ולהוכיח זאת. אך מה בנוגע לילדים? תהליך קבלת אזרחות פורטוגלית לילדים תלויה בשני מצבים. המצב הראשון הוא ילד שנולד לאחר שאחד מההורים קיבל אזרחות פורטוגלית. במצב זה הילד יהיה זכאי באופן אוטומטי לאזרחות פורטוגלית. המצב השני הוא ילד שנולד לפני שאחד מההורים קיבל אזרחות פורטוגלית. במצב זה ההורים יהיו צריכים להגיש בקשה גם עבור הילד.
  • עבר פלילי נקי- ממשלת פורטוגל דורשת מכל מי שרוצה להוציא אזרחות פורטוגלית להוכיח שיש לו עבר פלילי נקי. במקרה שיש לכם הרשעה ועוד לא חלפה התיישנות לגביה, לא תוכלו להתחיל בתהליך הוצאת האזרחות הפורטוגלית.
  • זיקה ושייכות לגירוש יהודי ספרד ופורטוגל- התנאי האחרון הוא להוכיח שיש לכם חלק למגורשי ספרד. למעשה כל מה שהתנאי הזה דורש מכם הוא לבדוק מה שם המשפחה שלכם ולקבל מסמכים בהתאם שיוכיחו את המוצא שלכם. במידה שאתם מתאימים הדבר יוכיח את הזיקה שלכם לגירוש יהודי ספרד ותוכלו להתחיל בתהליך הוצאת האזרחות הפורטוגלית.
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!