אזרחות פורטוגלית מחיר

*הוצאת אזרחות צ'כית סלובקית בלבד

תוכן עניינים

ישנם עורכי דין בישראל אשר יכולים להציע לכם להנפיק דרכונים פורטוגליים תמורת 7,500-10,000 שקל, בממוצע, כאשר מחיר זה בדרך כלל כולל את כל האגרות. שאלה חשובה ומעניינת בתהליך הוצאת דרכון זר היא: מהי העלות הכספית הכרוכה בתהליך זה ומה המחיר הסופי שעלינו לשלם עבור דרכון זר בסופו של יום. נענה על כך בצורה נרחבת במאמר הבא.

לצורך מאמר זה ולמטרת הרחבת הידע של קוראינו, נבחן כמה עלינו לשלם עבור דרכון פורטוגלי ואת העלויות הכספיות השונות שעלולות להשתנות בתהליך הוצאת האזרחות הפורטוגלית. אין תמיד מחיר אחד אחיד וקבוע להוצאת אזרחות אירופאית. זאת, מכיוון שלא ניתן להשוות את הליך הוצאת דרכון בריטי לדרכון ספרדי או דרכון פורטוגלי, שכן כל מסלול להנפקת דרכון זר כרוך במסמכים שונים, עמלות שונות ובירוקרטיות שונות. עוד על אזרחות פורטוגלית מחיר כאן:

עד כמה משתלם להוציא אזרחות פורטוגלית?

מבחינת עלויות נוספות של אזרחות פורטוגלית מחיר - יש לשלם מס כולל של 250 יורו לממשלת פורטוגלעד כמה משתלמת הוצאת אזרחות פורטוגלית? ובכן, הכול עניין של הסתכלות אינדיבידואלית. במונחים של עלות כספית, מצד אחד, עלות הוצאת דרכון זר תיראה לאדם מסוים כמשהו יקר ואולי חסר ערך, בעוד שלחברו היא תיראה כרכישה בעלת ערך מוסף חשוב ביותר. המטרה העיקרית של מאמר זה היא לפשט את העלויות הכספיות הכרוכות בהנפקת דרכון פורטוגלי, וכן לנסות לקבל תמונה מלאה של ההוצאה הכספית הכרוכה בהנפקת דרכון.

שימו לב שהנתונים הכספיים הם משוערים, ועל הקוראים להתעדכן בעלויות הכספיות המדויקות. תקראו לזה דרכון זר, אזרחות כפולה, תושבות קבע או מה שתרצו, זה תהלי הכולל יתרונות משמעותיים. והכי חשוב, רוב אזרחי ישראל שואפים להיות בעלי דרכון זר ומוכנים להשקיע הרבה זמן וכסף כדי ליהנות מהמשאב היקר הזה. הדרכונים האירופיים הפכו לאחד הנכסים המבוקשים ביותר של ישראלים, מה שנראה כעת סביר מתמיד. זאת, הודות לחוקים הפורטוגזים שנועדו לתקן את העוולות ההיסטוריות שנגרמו כאשר יהודי ספרד גורשו מפורטוגל וספרד ב-1497. קראו עוד על אזרחות פורטוגלית מחיר ואגרות:

ממה נובע הרצון להחזיק אזרחות פורטוגלית?

הרצון להחזיק בדרכון פורטוגלי נובע, בין היתר, מהיות פורטוגל חברה באיחוד האירופי, ובכך מעניקה לאזרחיה זכויות רבות ושונות. הדרכון הפורטוגלי נותן סוף סוף לצאצאי מגורשי ספרד את ההזדמנות ליהנות מאזרחות במדינה אחרת – מדינה אירופאית מצליחה ומשגשגת. גורמים שונים משפיעים על עלות הנפקת דרכון פורטוגלי, כאשר נשאלת השאלה, מה העלות של דרכון פורטוגלי ומהן העלויות הכספיות הכרוכות בכך? ובכן, מחיר אזרחות פורטוגלית נע בין 7,000 ₪ ל-10,000 ₪ בממוצע. אבל יחד עם זאת, יש להיות מודעים למשתנים הרבים השונים שיכולים להשפיע על מחיר הדרכון הפורטוגלי והאזרחות האירופית.

באילו מקרים אפשר להוציא אזרחות פורטוגלית?

גורמים שונים משפיעים על עלות הנפקת דרכון פורטוגלי, כאשר נשאלת השאלה, מה העלות של דרכון פורטוגלי ומהן העלויות הכספיות הכרוכות בכךהמקרה הקלאסי הוא של אדם שנולד בישראל, גדל בה, למד בה ובנה בה קריירה. במקרה זה, אין דרישות מיוחדות להמצאת מסמכים שונים מלבד המסמכים הרגילים הנדרשים לצורך הוצאת אזרחות זרה. אנו מדברים על מסמכים כגון תעודות לידה ותעודות תום לב בישראל. אדם כזה ישלם את המחיר האחיד המפורט להלן, וסביר להניח שהרשויות בפורטוגל לא יבקשו ספציפית תיעוד או הבהרה על שורשיו הספרדיים.

מקרים מסובכים יותר הם אלו שנולדו במדינה זרה (כגון מרוקו) או בעלי אשרת עבודה זרה, כמו ארצות הברית. במקרה זה, על הפונה להציג תעודת לידה מארץ הולדתו (תקף לכל היותר 12 חודשים). במקרה של אשרת עבודה או סטודנט, על המועמדים להציג הוכחת תום לב מהמדינה בה הם לומדים או עובדים. מצבים אלו מייקרים את הבקשה ולעיתים יכולים להוסיף מאות שקלים לסך ההוצאה הכספית.

מה חשוב לדעת על הוצאת אזרחות פורטוגלית?

חשוב להדגיש כי גם עם אשרת עבודה או סטודנט, רצוי להתייעץ עם עורך דין הבקיא בתחום על מנת שימצא פתרון להוצאת האזרחות. זה אולי יחסוך את הבירוקרטיה שתתלווה לעלויות הנלוות. בסופו של דבר, כל מי שרוצה לקבל אזרחות ודרכון במדינה זרה חייב לנקוט בכמה פעולות חשובות על מנת שאזרחותו תוכר ותינתן על ידי רשויות המדינה. חלק מהדרישות הקיימות לקבלת אזרחות זרה הן: להוכיח שורשים משפחתיים מהמדינה המחפשת אזרחות.

כמו כן, צריך בד"כ גם לעבור מבחן שהוגדר מראש על ידי המדינה (כגון מבחן שפה או היכרות עם ההמנון הלאומי). יחד עם זאת, אין צורך בידע בשפה הפורטוגלית או בקיאות בחוקים הלאומיים כדי לקבל אזרחות פורטוגלית. אם אתם נדרשים לעבור מבחן אישי, גם במקרה זה אין צורך להיות בארץ או לעבור ראיון כזה או אחר מבחינת הליך הוצאת דרכון פורטוגלי. אפשר לערוך את הראיונות האלו דרך שיחת וידאו בזום.

מתי צריך סיוע בהוצאת אזרחות פורטוגלית?

בעת הוצאת דרכונים פורטוגליים אין צורך בקבלת ראיות מיוחדות, אלא רק מסמכים ממשרד הפנים שיכולים להוכיח שהם רלוונטיים לגירוש יהודי ספרד ופורטוגלקבלת אזרחות פורטוגלית היא תהליך שדורש הרבה סבלנות וזמן. לכן, אם אתה רציני לגבי זה אז אתה צריך להתחיל את התהליך בהקדם האפשרי. הצעד הראשון הוא לברר איזה סוג של אזרחות פורטוגלית אתה רוצה לקבל. ישנם שני סוגים: 1) אזרחות לפי מוצא: היא מתקבלת אוטומטית כאשר אחד ההורים או הסבים נולד בפורטוגל או קיבלו אזרחות פורטוגלית על ידי התאזרחות או על ידי מגורים. 2) אזרחות פורטוגלית למגורשי ספרד: ניתן לקבל אזרחות מסוג זה באמצעות תהליך הנעזר בעורכי דין בד"כ.

ניתן לבצע זאת באמצעות בקשה ואישור של משרד המשפטים של פורטוגל והקהילה היהודית. אם אין לאותו אדם מסמכים התומכים בבקשתו, הוא יצטרך לשכור חוקר פרטי אשר ינסה לנפק מסמכים שונים מהארכיון הלאומי. וכמו כן, ינסה למצוא את השורשים של אותו מבקש אזרחות פורטוגלית.

כמה עולה אזרחות פורטוגלית בסופו של דבר?

שירותים אלו יכולים לעלות הרבה כסף, אולי אלפי שקלים. גם בתום ההליך אין המבקש יכול להבטיח כי מאמצי הבקשה בהכרח יישאו פרי ויקבל את האזרחות הרצויה. לעומת זאת, בעת הוצאת דרכונים פורטוגליים אין צורך בקבלת ראיות מיוחדות, אלא רק מסמכים ממשרד הפנים שיכולים להוכיח שהם רלוונטיים לגירוש יהודי ספרד ופורטוגל.

אם כן, כמה עולה דרכון פורטוגלי בפועל? בעזרת עו"ד אזרחות פורטוגלית, בישראל אפשר להנפיק דרכונים פורטוגליים החל ממחירים ממוצעים של כ-7,500-10,000 שקל, ומחיר זה כולל את כלל הבירוקרטיות, הטפסים והאגרות, חתימות נוטריון ועוד. יש להנפיק מסמכים ממשרד הפנים ומשטרת ישראל כמו תעודות לידה, תעודות תום לב, תעודות שינוי שם והחתמת חותמות נוטריון. העלות הכוללת של פעולות אלו היא כ-350 שקל בד"כ. כמו כן, יש לתרגם את המסמכים הנדרשים לפורטוגזית ולהחתים אותם בחותמות הנדרשות. עלות תרגום מסמך נעה בין 25 אירו לתעודה באנגלית ועד 75 אירו לתעודה בעברית.

אזרחות פורטוגלית מחיר ועלויות נוספות

מבחינת עלויות נוספות של אזרחות פורטוגלית מחיר – יש לשלם מס כולל של 250 יורו לממשלת פורטוגל (משרד הפנים הפורטוגזי). זאת, עבור הטיפול בבקשת האזרחות. כמו כן, יש להעביר את התשלום לגוף המקצועי הפורטוגלי המלווה את משרד עורכי הדין הישראלי לטיפול בבקשה. עמלה זו נעה בין 250 יורו ל-400 יורו בדרך כלל.

בנוסף לשכר הטרחה המפורטים לעיל, ישנו כמובן חלק משכר הטרחה שגובה עורך הדין המטפל בבקשה עבור המבקש של האזרחות. חלק מעורכי הדין בישראל מציעים להנפיק דרכונים פורטוגליים תמורת 7,500-10,000 שקל, כולל כל התשלומים שפירטנו במאמר שהבאנו כאן בפניכם.

הוצאת אזרחות פורטוגלית היא דבר מבוקש מאוד בקרב ישראלים רבים, צאצאים למגורשי ספרד. עם זאת, מדובר בתהליך ארוך מאוד שיכול לעלות המון כסף, במיוחד אם אתם מעוניינים להוציא את האזרחות הפורטוגלית לכל המשפחה. עם זאת, הוצאת אזרחות פורטוגלית כוללת יתרונות רבים ולכן, למרות המחיר הגבוה בהחלט משתלם להוציא אותה.

כמה עולה להוציא אזרחות פורטוגלית- מה היתרונות

למחזיקי אזרחות פורטוגלית יש יתרונות רבים, ריכזנו לכם את הבולטים בהם:

  1. אזרחות אירופאית – פורטוגל נמצאת באירופה. כאשר יש לכם אזרחות פורטוגלית יש לכם למעשה אזרחות אירופאית. בעליכמה עולה להוציא אזרחות פורטוגלית ומה היתרונות של אזרחות פורטוגלית אזרחות אירופאית נהנים מכלל היתרונות של האיחוד האירופי ושל 27 המדינות החברות בו. כך אתם נהנים מחופש תנועה ברחבי אירופה בקלות, בלימודים מוזלים או בחינם במדינות מסוימות, באפשרויות תעסוקה רבות, בכניסה קלה יותר למגוון מדינות בעולם כמו ארצות הברית ואוסטרליה,  ובעוד שלל זכויות והטבות.
  1. לימודים – לימודים בארץ עולים לא מעט כסף ולצד זה, כמעט ואין הטבות שמוענקות לסטודנטים. קיימות מעט מלגות, שרובן לא שוות אפילו רבע משכר הלימודים השנתי, שלא לדבר על כך שהלימודים מתפרשים על פני שלוש ולפעמים ארבע, חמש או שבע שנים. לעומת זאת, באירופה, כאשר יש לכם אזרחות פורטוגלית וכתוצאה מכך אזרחות אירופאית אתם נהנים מלימודים מסובסדים באופן  משמעותי או ללא תשלום כלל. כמו כן, תנאי הקבלה ללימודים באירופה הם נוחים וקלים באופן משמעותי יותר מתנאי הקבלה בארץ. כך תוכלו להנות מלימודים במוסדות לימודים מובילים ברחבי היבשת ולבחור בטוב ביותר עבורכם.
  1. תעסוקה – יוקר המחייה בארץ ולצד זה השכר הלא מתגמל ולא משתלם הופכים את המחיה בארץ לקשה ולא נוחה כלל. ישראלים רבים מחפשים אפשרויות תעסוקה בחו"ל שיאפשרו להם להרוויח יותר ולהנות מהקלות משמעותיות. עם זאת, עבור לא אזרחים הבירוקרטיה לכך קשה מאוד ולכן לא תמיד ישתלם לעשות את המעבר. לכן, במידה שאתם מחזיקים אזרחות פורטוגלית, כלומר אזרחות אירופאית, תוכלו להנות מחופש תעסוקה. כך יהיה לכם כרטיס כניסה לכל תעשיית אירופה, למגוון חברות מובילות, ואף למקומות תעסוקה בארץ שמיועדים לאזרחים אירופאים.
  1. תנועה חופשית – מדינות רבות ברחבי אירופה וברחבי העולם בכלל דורשות אשרת כניסה. כאשר אתם מחזיקים באזרחות פורטוגלית אתם יכולים להנות מחופש תנועה ולא להסתבך בבירוקרטיות מיותרות. כך אתם יכולים להנות מתנועה חופשית ברחבי אירופה מבלי להצטרך אפילו להחתים דרכון. כמו כן, בכניסה למקומות שמצריכים ויזה כמו אוסטרליה או ארצות הברית, תוכלו להיכנס ללא הוצאת ויזה. כך תוכלו לחסוך זמן רב ולא מעט כסף על הנפקת אישורים.

כמה עולה להוציא אזרחות פורטוגלית – מה השלבים?

ריכזנו לכם את כלל השלבים להוצאת אזרחות פורטוגלית

  1. הגשת בקשה – הגשת הבקשה למעשה מתבצעת דרך הקהילה היהודית בפורטוגל. בבקשה עליכם להוכיח את התנאים לקבלתמה המחיר ומה השלבים של הוצאת אזרחות פורטוגלית עבור צאצאי יהודי ספרד האזרחות כאשר ביניהם העובדה שאתם צאצאים של מגורשי ספרד.

את הבקשה עליכם להגיש לקהילה היהודית על ידי מכתב אישי וצירוף של כלל המסמכים הרלוונטיים.

  1. קבלת אישור – ראשי הקהילה צריכים לאשר את הבקשה ולחתום עליה. במידה שלא קיבלתם את האישור הנדרש מראש הקהילה היהודית תוכלו לשלם סכום כספי מסוים ולהמשיך בתהליך.
  1. פניה למשרד החוץ – לשם כך יהיה עליכם להגיע למשרד החוץ, ולקבל חתימת אפוסטיל על כלל המסמכים הנדרשים. הגשת בקשה רשמית הגשת בקשה רשמית להוצאת אזרחות למשרד המשפטים בליסבון והגשת המסמכים הרלוונטיים חתומים ומתורגמים לפורטוגזית על ידי נוטריון. בדרך כלל השלב הזה לוקח תקופה של כשלושה חודשים.
  1. קבלת אישור – השלב הרביעי והאחרון הוא לקבל אישור ממשלת פורטוגל על הבקשה שהגשתם.

כמה עולה להוציא אזרחות פורטוגלית- סיוע של חברה חיצונית

אחת השאלות הנפוצות של אנשים שמעוניינים להוציא אזרחות פורטוגלית היא האם כדאי לקבל סיוע של חברה חיצונית ואם כן למה.החברות החיצוניות הללו נעזרות בעורכי דין מקצועיים שמתמחים בתחום הוצאת אזרחות פורטוגלית
ובכן, הוצאת אזרחות פורטוגלית היא תהליך די ארוך שכולל המון בירוקרטיה. לשם כך יש להתייעץ עם נוטריון, לקבל מגוון מסמכים ומגוון אישורים מהגורמים הרלוונטיים. כמו כן, כאשר אתם מוציאים אזרחות פורטוגלית אתם מתעסקים גם עם הרשויות בארץ וגם עם הרשויות בפורטוגל. במידה שהמסמכים לא נכונים או שאין עליהם חתימות מתאימות, יכולים בקלות לשלול את הבקשה שלכם ואז יהיה עליכם להתחיל את התהליך מחדש, מה שיבזבז לכם זמן רב והמון כסף.

לכן, מומלץ מאוד לפנות לחברה חיצונית לסיוע וליווי בתהליך קבלת אזרחות פורטוגלית ליהודים ולקבל הכוונה בדגש על הפן המשפטי, הניסוח וכל המסמכים שאתם צריכים להגיש.

החברות החיצוניות הללו נעזרות בעורכי דין מקצועיים שמתמחים בתחום הוצאת דרכונים זרים. עורכי דין אלה מכירים את השלבים הנדרשים, יודעים כיצד למלא את הטפסים, יודעים לזרז את התהליכים, עוזרים לכם לנמק את הבקשה ומגדילים את הסיכויים שהבקשה שלכם להוצאת אזרחות פורטוגלית תאושר. זה נכון שאתם צריכים לשלם על כך שכר טרחה, אך זה בהחלט משתלם, במיוחד במידה שתעשו טעות ותצטרכו למלא את התהליך מחדש.

אז כמה עולה להוציא אזרחות פורטוגלית?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה להוציא אזרחות פורטוגלית, שכן התהליך מורכב ממספר שלבים שונים אשר כל אחד מהם מתומחר אחרת. שימו לב שאתם לוקחים בחשבון את האגרות שיש לשלם לרשויות בפורטוגל ולוודא שאתם מסתכלים על המחיר העדכני שלהן.

באופן כללי, המחיר עבור כל תהליך קבלת אזרחות פורטוגלית בדרך כלל ינוע בין 7,000 לבין 10,000 שקלים. כמובן שיש לקחת בחשבון כי המחיר ישתנה בין הוצאת אזרחות לקטין לבין הוצאת אזרחות לבוגר.

שימו לב– במקרים בהם נדרש לבצע חיפוש גנאולוגי המחיר עלול להתייקר בעוד 3,000 שקלים. כמו כן, במידה שאתם מקבלים סיוע של עורך דין יהיה עליכם לשלם שכר טרחה שנע בין 2,000 לבין 5,000 שקלים, בהתאם לניסיון של בעל המקצוע ולמורכבות המקרה.

כדי לדעת כמה עולה אזרחות פורטוגלית חשוב שנכיר את כל ההוצאות שיש בדרך, מקרים בהם הדרך עלולה להתייקר ולמה בכלל לבזבז כסף על אזרחות פורטוגלית? אזרחות פורטוגלית הפכה למצרך מאוד פופולרי, בעיקר בשנים האחרונות בהן גם יהודי צפון אפריקה הגיעו לזכאות להוציא אזרחות פורטוגלית. כדי לדעת כמה עולה אזרחות פורטוגלית במחיר מדויק יהיה עליכם לפנות למקום מקצועי אשר תפקידו לסייע לכם לאורך כל הדרך ולעמוד מול הבירוקרטיה של הרשויות בארץ ובפורטוגל.

האם מגיעה לכם אזרחות פורטוגלית?

לפני שניגע בנתון של כמה עולה אזרחות פורטוגלית, השלב הראשון בתהליך הוא לבדוק את הזכאות שלכם.
יש מקרים בהם כבר בתחילת הדרך אתם תגלו שאתם לא זכאים ולכן, חברות רבות עושות את בדיקת הזכאות הראשונית ללא תשלום. עם זאת, כאשר אתם בטוחים שמגיעה לכם אזרחות פורטוגלית, אך אתם לא מופיעים ברשומות המצב יכול להסתבך מעט ומה שנותר לכם לעשות הוא בדיקה גנאולוגית. בבדיקה זו אנחנו צוללים לתוך הזהות שלכם כדי לוודא האם מגיעה לכם אזרחות והאם אתם נחשבים לחלק ממגורשי ספרד. המחיר של בדיקה זאת יכול לנוע בין 2,500 ש"ח ועד 4,000 ש"ח, אך לא כולם באמת צריכים אותה.

כמו כן, עליכם לעמוד בכל תנאי הסף. עליכם להיות מעל גיל 18, להיות עם היעדר עבר פלילי בארץ או בכל בכל מקום בו שהיתם בו תקופה. עליכם להיות יהודים ועם זיקה לפורטוגל. אלו כל התנאים שדורשת הקהילה היהודית בפורטוגל ויהיה עליכם לנמק את הזיקה שלכם לפורטוגל. מומלץ את הבקשה לעשות בליווי של עורך דין מקצועי או חברה מנוסה בהוצאת אזרחות פורטוגלית לאזרחים ישראלים.

כשעולה השאלה כמה עולה אזרחות פורטוגלית, אנחנו גם צריכים לקחת בחשבון עוד נתונים נוספים שעלולים להשפיע על המחיר. כאשר אתם עונים על כל תנאי הסף, אין שום בעיה. עם זאת, במקרים אחרים בהם המבקש נולד במדינה זרה יהיה עליו להמציא תעודת לידה מהמדינה בה הוא נולד עם חותמת אפוסטיל. במקרה של ויזת עבודה כמו ארה"ב, יהיה על המבקש להוציא תעודת יושר במקום בו שהה לצורך עבודה או למידה. במקרים כאלה המחירים עלולים להתייקר מעט.

כמה עולה אזרחות פורטוגלית לעונה על תנאי הסף?

ברגע בו אתם עונים על כל תנאי הסף המחיר אותו תשלמו עבור כל התהליך נע בין 7,000 ש"ח ועד 10,000 ש"ח. המחיר הזה כולל את כל ההוצאות שיש בתהליך. בתחילת התהליך יהיה עליכם לגשת למשרד הפנים ולבקש את הטפסים הרלוונטים, העלות לא צריכה לעלות יותר מכמה עשרות שקלים. לאחר מכן, יהיה עליכם להעביר את כל המסמכים בתרגום לפורטוגזית ועם חתימה של נוטריון ואפוסטיל לקהילה היהודית בפורטוגל. המחיר של השלב הזה יהיה כ-250 יורו. כמו כן, יהיה עליכם להוציא ממשרד הפנים ומשטרת ישראל מסמכים של תעודת לידה, תעודת יושר וגם מסמכים אלו חייבים להיות בחותמת אפוסטיל ונוטריון. עלות תרגום של נוטריון עבור מסמך בודד יכולה לנוע בין 25 יורו ועד כ-80 יורו. ולאחר מכן, יהיה עליכם להעביר את כל תשלום האגרות והמס לממשלת פורטוגל, המחיר יהיה כ-250 יורו.

בשלב לאחר מכן, יהיה עליכם להעביר תשלום עבור הגורם המקצועי שנמצא בפורטוגל ומנהל את הבקשה שלכם, עורך דין מוסמך. המחיר של טיפול בבקשה ינוע בין 250 יורו ועד 400 יורו. ולבסוף, יהיה עליכם לשלם את שכר הטרחה לעורך דין או לחברה מולה אתם עובדים בארץ, המחיר בדרך כלל יהיה בין 2,000 שקלים ועד כ-4,500 ש"ח. מוטב לציין, רוב המקומות המקצועיים יציעו לכם חבילה כוללת בעלות של 7,500 ש"ח ועד 10,000 ש"ח אשר כוללת בתוכה את כל ההוצאות שציינו עד עתה.

כמה עולה אזרחות פורטוגלית באופן עצמאי?

המחיר אותו תשלמו עבור הוצאת דרכון פורטוגלי באופן עצמאי יהיה פחות או יותר מינוס שכר הטרחה לעורך הדין מולו אתם עובדים. עם זאת, חשוב להדגיש שמדובר על תהליך אשר דורש ניסיון רב והכרה מול המקצועות הרלוונטים להמשך בשלבי התהליך. מסמך לא נכון עלול להוביל לדחיית הבקשה או לעיכוב הבקשה ואז אתם בבעיה. לכן, ההמלצה שלנו היא כן לפנות לגורם מקצועי אשר בקיא בתחום הזה ומכיר את הקהילה היהודית בפורטוגל. גורם מקצועי כזה יכול לסייע לכם בהוכחת הזיקה לפורטוגל, מילוי טפסים באופן נכון ולבסוף, קבלת האישור המיוחל.

למה לטרוח בכלל?

אחרי שהבנתם כמה עולה אזרחות פורטוגלית אתם בוודאי שואלים את עצמכם אם זה שווה את הזמן שלכם… התשובה היא כן. אזרחות פורטוגלית מקנה לכם הרבה יתרונות שיש לאזרחי אירופה. אתם למעשה מקבלים דרכון אירופאי אשר מעניק לכם הטבות רבות שלא ניתן למצוא בארץ. אתם אמנם "מבזבזים" סכום כספי עבור הדרכון, אבל אתם חוסכים הרבה בעתיד.

לשם הדוגמא, עלות שכר הלימוד ללימודים אקדמיים בארץ יהיה החל מ-12,000 ש"ח לשנה עבור מוסד לימודים ממוצע, יש מוסדות לימודים שגובים למעלה מ-30,000 ש"ח. כאשר אתם נחשבים לאזרחי אירופה אתם זכאים ללימודים בסבסוד גבוה ולעיתים, בחינם. רק על הצעד הזה אתם חוסכים כמה עשרות אלפי שקלים בשנה. מלבד לכך, מחזיקי דרכון אירופאי לא חייבים בויזה כאשר הם רוצים לטוס לארה"ב, אוסטרליה וכד'. יש להם אישור כניסה לכל מדינות אירופה ללא אישור כניסה שנדרש במעבר למי שאין לו אזרחות. לכן, כאשר אתם יודעים כמה עולה אזרחות פורטוגלית, אתם צריכים גם להכיר את היתרונות שהיא מקנה לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!