עורך דין אזרחות פורטוגלית

*הוצאת אזרחות צ'כית סלובקית בלבד

תוכן עניינים

צאצאיהם של היהודים שגורשו מספרד בשנת 1492, זכאים להיות אזרחים פורטוגליים. הסיבה לכך היא, שבפורטוגל, יש חוק המעניק אזרחות ליהודים שגורשו מפורטוגל ולצאצאיהם. מחפשים עורך דין אזרחות פורטוגלית? המשיכו לקרוא וקבלו מידע שיפתח לכם אופציות רבות ויתרונות באירופה.

צאצאיהם של היהודים שגורשו מספרד זכאים לאזרחות פורטוגלית, אך ייתכן שהם אינם מודעים לכך. החוק הפורטוגלי מעניק אזרחות לצאצאי יהודים ספרדים שגורשו מפורטוגל ב-1497. עורך דין אזרחות פורטוגלית יסייע לצאצאי יהודים שגורשו מספרד, על ידי כך, שיספק להם מידע על זכויותיהם וכיצד להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית.

כיצד יעזור לי עו"ד אזרחות פורטוגלית?

כיצד יעזור לי עו"ד אזרחות פורטוגלית? זו שאלה שמתעוררת לא פעם, כשצאצאים של יהודים שגורשו מספרד רוצים להגיש בקשהעורך דין אזרחות פורטוגלית יסייע לצאצאי יהודים שגורשו מספרד, על ידי כך, שיספק להם מידע על זכויותיהם וכיצד להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית לאזרחות פורטוגלית. כדי לעשות זאת, הם צריכים להוכיח שיש להם מערכת יחסים היסטורית עם פורטוגל ואילן יוחסין המתקשר למדינה זו.

על מנת להיות זכאים לאזרחות פורטוגלית, אנשים חייבים להוכיח שיש להם קשר היסטורי עם המדינה. זה נעשה בדרך כלל על ידי מתן תיעוד של בן משפחה שנולד בפורטוגל, או על ידי הצגת הוכחה למגורים קודמים בפורטוגל. אם למשל יש לכם מכתבים מהסבתא שנכתבו בפורטוגל בשנת 1940, זה יהיה מעולה – שמרו אותם! זו הוכחה לכך שיש לכם קשר היסטורי עם פורטוגל לפני גירוש היהודים מהמדינה.

הוכחות שיהודים צאצאי מגורשי ספרד צריכים להציג

מה ההוכחות שיהודים צאצאי מגורשי ספרד צריכים להציג כדי לקבל אזרחות פורטוגלית? על מנת לקבל אזרחות פורטוגלית, יהודים מגירוש ספרד צריכים להציג ראיות לכך שהם צאצאים של יהודים שגורשו מספרד ב-1492. אם אתם מתקשים לספק את הראיות או למצאן, עורך דין אזרחות פורטוגלית יוכל לנסות לסייע לכם במחקר היוחסין הנדרש.

כדי לקבל את האזרחות הנכספת של האיחוד האירופאי, החוק קובע שאדם יכול לתבוע את אזרחותו אם יש לו קשר "ישיר ובלעדי" עם האומה. כדי להוכיח קישור זה, על המועמדים לספק ראיות כגון תעודות לידה או עצי משפחה, תמונות שצולמו בפורטוגל בשנים אלו של לפני הגירוש, מכתבים ישנים עם כתובות מען ועוד.

מה צריך לדעת על עורך דין אזרחות פורטוגלית?

עורך דין אזרחות פורטוגלית יצטרך לבחון את המקרה שלכם ולבדוק אם יש לכם סיכוי לקבלת האזרחותהחוק הפורטוגלי בדבר התאזרחות מאפשר מתן אזרחות לזרים, שהם צאצאים של מי שכיהודים גורשו מספרד ב-1492. על מנת להיות זכאים לחוק זה, אנשים חייבים לספק ראיות לכך שהם צאצאים של יהודים שגורשו מספרד ב-1492. וכדי לספק את הראיות האלו, עורך דין אזרחות פורטוגלית יצטרך לבחון את המקרה שלכם ולבדוק אם יש לכם סיכוי לקבלת האזרחות.

עו"ד אזרחות פורטוגלית יכול למשל לבדוק אם קיימת אסמכתא כלשהיא שהונפקה על ידי הקונסוליה הפורטוגלית במדריד. לפיה, אם אתם צאצאים של יהודים שגורשו מספרד ואבותיכם קיבלו אזרחות פורטוגלית, גם אתם תהיו זכאים לאזרחות הזו. כמו כן, עורך דין אזרחות פורטוגלית יספק סיוע במציאת תעודת לידה שהונפקה על ידי שגרירות פורטוגל במדריד. לפי התעודה, יהיה ניתן לבדוק באם אתם צאצאים של יהודים שגורשו מספרד ואבותיכם קיבלו אזרחות פורטוגלית.

כמה עולה עורך דין אזרחות פורטוגלית?

עורך דין אזרחות פורטוגלית יעלה לכם בין 2,500 ₪ ל-5,500 ₪, כאשר לעלות זו נלוות עלויות נוספות של הגשת בקשה לממשלת פורטוגל, הוצאת מסמכים דרך הקהילה היהודית בפורטוגל, אגרות שונות ועוד. בסך הכול, מחיר הוצאת אזרחות פורטוגלית ינוע בין 7,000 ₪ ל-10,500 ₪, בממוצע.

אם אתם רוצים להוזיל עלויות, אפשר לנסות לספק ולמצוא את כל המסמכים השונים בעצמכם. המחקר הזה יצריך ממכם זמן וסובלנות, כמו גם יכולות חיפוש בכל מיני מאגרי מידע ארכיוניים. אם אין לכם את זה ב"גנים" ואין לכם את הסובלנות להגיע לעומקו של מידע, אתם תצטרכו עורך דין אזרחות פורטוגלית.

מה היתרונות של הוצאת אזרחות פורטוגלית?

יתן להקל על התהליך הזה ועל עצמכם בעזרת הסיוע של עורך דין אזרחות פורטוגליתאם אפשרי לכם, זה תמיד רעיון מצוין לקבל אזרחות פורטוגלית. יש הרבה יתרונות שמגיעים עם זה. בואו נסתכל על כמה מהיתרונות הכרוכים בקבלת אזרחות פורטוגלית. היתרון הראשון הוא שאתה יכול לחיות בפורטוגל לתקופה בלתי מוגבלת של זמן. לאחר שתקבל אזרחות פורטוגלית, תוכל להישאר בפורטוגל כל עוד תרצה ללא הגבלות על הוויזה או כרטיס התושבות שלך. זה בניגוד למדינות אחרות, שבהן לאחר שפגה תושבות, עליך לעזוב את המדינה ולהמתין עד שהיא תתחדש לפני שתחזור.

יתרון נוסף בקבלת אזרחות פורטוגלית הוא היכולת להשתתף בבחירות ולהצביע בבחירות מקומיות וארציות. זה שונה ממדינות אחרות שבהן זרים אינם מורשים להשתתף בבחירות או להצביע. לבסוף, בעת קבלת אזרחות פורטוגלית, אתם יכולים לפתוח עסק בחו"ל, ללמוד באירופה, להיכנס לארה"ב ללא ויזה, להירשם לאוניברסיטה, לקבל זכויות מלאות של שירותי חינוך, בריאות ועוד.

עד כמה התהליך של הוצאת אזרחות פורטוגלית מורכב?

לפורטוגל היסטוריה ארוכה של הגירה, וההערכה היא כי במדינה חיים יותר מ-300,000 יהודים. בעבר גורשו יהודים מספרד לפורטוגל במהלך האינקוויזיציה, מה שכיום ממשלת פורטוגל עושה מאמצים כדי לשנות. על מנת לקבל אזרחות פורטוגלית, צאצאיהם של מגורשי ספרד צריכים לעבור תהליך מורכב. הם צריכים להוכיח את השושלת שלהם וזו עשויה להיות משימה די מורכבת.

יהודים שהם צאצאים של מגורשי ספרד יכולים להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית לאחר תהליך ארוך ומורכב, אבל ניתן להקל על התהליך הזה ועל עצמכם בעזרת הסיוע של עורך דין אזרחות פורטוגלית. על המבקש להוכיח את מוצאו הספרדי בתעודה שהונפקה על ידי הקהילה היהודית, או בראיה אחרת המקובלת על משרד המשפטים. ובדיוק בכך עורך הדין יוכל לסייע לכם – באיתור הראיות הנכונות לכך שאתם צאצאים של מגורשי ספרד. כמו כן, עורך דין אזרחות פורטוגלית יוכל לסייע לכם בהליכים הבירוקרטיים בשפה זרה, חתימות נוטריון שנדרשות ועוד.

מה השלב הראשון בהוצאת אזרחות פורטוגלית?

השלב הראשון הוא רישום האדם כצאצא של מגורשי ספרד. ניתן לעשות זאת על ידי הצגת מסמכים המעידים על היותם צאצאים, או על ידי בקשה שהרשויות בפורטוגל יכירו בהם ככאלה. השלב השני הוא לבקש הנפקת אזרחות פורטוגלית, דבר שניתן לעשות באמצעות נציגות דיפלומטית בחו"ל או בכל קונסוליה בפורטוגל. השלב השלישי הוא להציג את עצמם בקונסוליה בפורטוגל עם הדרכון, תעודת הזהות ותעודת הלידה, בין שאר המסמכים המבוקשים על ידי הרשויות.

אם יש לכם קושי לאתר את כל המסמכים והראיות הנדרשות, קבלו סיוע חיצוני. בשורה התחתונה, ישנן סיבות רבות מדוע חשוב להיעזר בעורך דין כאשר רוצים לקבל אזרחות פורטוגלית. ראשית, עורכי דין יוכלו לספק לך ייעוץ משפטי כיצד להמשיך בבקשתך לקבלת אזרחות פורטוגזית. שנית, הם יכולים גם לספק לך מידע אם אבותיך גורשו מפורטוגל או ספרד או לא, ואילו מסמכים אתה צריך כדי להוכיח זאת. שלישית, עורכי דין יידעו כמה זמן ייקח עד שהבקשה שלך לאזרחות תטופל ואם יש דרישות נוספות שצריך לבצע.

במובן זה, חשוב להיעזר בעורך דין כאשר רוצים לקבל אזרחות פורטוגלית לצאצאי מגורשי ספרד כי צריך לדעת את כל הדרישות ואילו מסמכים צריך לספק. התהליך יכול להיות מסובך, ועורך דין יעזור לכם בכל השלבים והניירת הנדרשים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!