גמילה מעישון

*הוצאת אזרחות צ'כית סלובקית בלבד

תוכן עניינים

גמילה מעישון היא תהליך הגמילה מעישון. זהו תהליך קשה עבור אנשים רבים ונטען כי הדרך הטובה ביותר להפסיק לעשן היא פנייה למרפאה.

בשנים האחרונות חלה עלייה במספר המרפאות המציעות גמילה מעישון. הסיבה לעלייה זו היא משום שיותר אנשים הופכים מודעים לכמה קשה זה יכול להיות להפסיק לעשן והם רוצים עזרה.

 

ישנן סיבות רבות לכך שאנשים עוברים שיקום:

בריאותם, המשפחה או החברים שלהם, או אפילו סתם כי הם רוצים להיות טובים יותר מההתמכרות שלהם.

אנשים שעברו תהליך זה אצלנו המרכז לגמילה מעישון מדווחים שהם מרגישים טוב יותר מבחינה נפשית ופיזית לאחר שהפסיקו לעשן סיגריות. תחושה זו מניעה אותם להתרחק מסיגריות בעתיד.

גמילה מעישון היא תהליך שעוזר לאנשים להפסיק לעשן. הוא כולל שילוב של טכניקות שונות כמו טיפול תחליפי ניקוטין, ייעוץ וקבוצות תמיכה.

תהליך הגמילה מעישון מתחלק לרוב לשלושה שלבים: ניקוי רעלים, גמילה ושיקום. השלב הראשון כולל הוצאת כל מוצרי הטבק מסביבתו של האדם ושימוש בטיפול תחליפי ניקוטין על מנת להפחית את תסמיני הגמילה. השלב השני כולל שינויים התנהגותיים כמו ייעוץ, טיפול קבוצתי וקבוצות תמיכה על מנת לעזור לאנשים להבין מדוע הם מעשנים וכיצד הם יכולים להיגמל בצורה בריאה. השלב השלישי הוא כאשר אנשים כבר מודעים לטריגרים שלהם שמובילים אותם בחזרה לעישון, ולכן עליהם לתרגל מיומנויות התמודדות כאשר הם מתמודדים איתם.

עישון הוא התמכרות שקשה להפסיק, אבל ישנן דרכים רבות להפסיק.

הצעד הראשון הוא להעריך את חומרת ההתמכרות שלך ולהבין איזה סוג של טיפול יהיה הטוב ביותר עבורך.

אם אתה מעשן כבד, אולי עדיף להתחיל עם תרופות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הגמילה והתשוקה. אם אתה מעשן פחות מ-10 סיגריות ביום, תמיכה התנהגותית עשויה להספיק. אם אתה מעשן פחות מ-5 סיגריות ביום, אז טיפול ניקוטין חלופי או סיגריה אלקטרונית עשויים להיות הבחירה הנכונה.

 

לאחר שהחלטתם על תכנית טיפול, חשוב להתמיד בה ולא לוותר!

תזדקק לתמיכה ממשפחה וחברים על מנת להצליח במסע ההחלמה שלך.

גמילה מעישון היא תהליך שיכול לעזור לך להפסיק לעשן סיגריות.

אם אתה מנסה להפסיק לעשן, ישנן דרכים רבות ושונות לעשות זאת. אחת הדרכים היעילות ביותר היא להשתתף בתוכנית גמילה מעישון. זהו תהליך שבו תלמדו על היתרונות של גמילה וכיצד להתמודד עם חשקים. תקבל גם תמיכה מאנשים אחרים שנמצאים באותו מסע כמוך והצליחו בניסיונות היציאה שלהם.

 

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!