מה צריך לקחת בחשבון כאשר יוצאים לרילוקיישן בחו"ל?

*הוצאת אזרחות צ'כית סלובקית בלבד

תוכן עניינים

הגעתם למסקנה כי אתם מוכרחים לעשות שינוי כדי לפתוח לעצמכם הזדמנויות חדשות? רילוקיישן לחו"ל זוהי דרך מעולה לפתוח לעצמכם דלתות חדשות שעד היום היו סגורות בפניכם. עם זאת ישנם כל כך הרבה דברים שונים שחובה לקחת אותם בחשבון לפני שעושים מהלך מהסוג הזה. לא מדובר על מעבר של עיר או מעבר של אזור, אלא מדובר על מעבר של מדינה. אם אתם באמת רוצים למקסם את הפוטנציאל של מהלך מהסוג הזה יהיה עליכם להגיע אליו מוכנים. ככל שתגיעו יותר מוכנים, כך תוכלו לצלוח את המהמורות השונות במעלה הדרך. רוצים לעשות את המעבר בצורה הכי מוצלחת שיש? הכנו לכם כמה טיפים שיאפשרו לכם לעשות אותו כמו שצריך.

 

תבחרו את היעד הנכון מבחינתכם

 

זה שהמון אנשים עוברים לייעד מסוים זה לא אומר שהוא בהכרח יהיה היעד הנכון גם עבורכם. לכל אחד מתאים יעד שונה, מקום שבו הוא יצליח לפרוח ולצמוח. לפיכך אנו מציעים לכם לבחון היטב את כל היעדים השונים שניצבים מולכם. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי תעשו בחירה שלא תתחרטו עליה בראייה לאחור. ייעוץ רילוקיישן נועד כדי לשקף בפניכם בצורה אמיתית את הפלוסים ואת המינוסים שיש בכל יעד. כך לא תמצאו את עצמכם מגיעים ליעד שיתברר לכם שהוא לא כמו שחשבתם שהוא יהיה. הרי לעבור לגור ביעד מסוים זה לא כמו ללכת לטייל או לבקר בדיוק באותו יעד.

 

הכינו את עצמכם מבחינת השפה

 

רוב היעדים שתגיעו אליהם יהיו יעדים שבהם התושבים המקומיים לא דוברים אנגלית באופן שוטף. עם זאת אף אחד לא מצפה מכם להגיע מוכנים כאשר אתם יודעים את השפה על בוריה. אנו כן מציעים לכם להכין את עצמכם עם כמה מילים חשובות שתהיו מוכרחים להכיר. תלמדו מראש כל מיני משפטים שונים שיסייעו לכם לצלוח את החודשים הראשונים באותו יעד. עם הזמן אנו בטוחים כי תוכלו ללמוד את השפה המקומית כמו שצריך. בשלב מסוים תתחילו ללמוד כל מיני מילים חדשות שאמורות להיות בשימוש באותו יעד באופן תדיר. אך האחריות שלכם תהיה להגיע מוכנים עם המילים או המשפטים החשובים.

 

תרכשו לעצמכם ביטוח בריאות מקומי

 

ייעוץ רילוקיישן מסביר בין היתר עד כמה זה קריטי להגיע ליעד החדש עם ביטוח בריאות מקומי. הרי אתם לא תוכלו לעשות ביטוח בריאות מהארץ לתקופה של כמה שנים בחו"ל. כן תוכלו להגיע בשבועות הראשונים עם ביטוח מישראל, אך עם הזמן תמצאו את עצמכם במצב שונה. יהיה עליכם לבחור ביטוח בריאות שיספק לכם סיוע במקרה של הוצאות רפואיות לא צפויות. הרי אף אחד לא יכול לדעת מה עלול לקרות בעוד כמה חודשים או בעוד כמה שנים. ביטוח בריאות הוא הביטוח הכי חשוב שאתם מחויבים שיהיה לכם אותו.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!