טסים בחגים? אל תשכחו ביטוח נסיעות לחו"ל!

*הוצאת אזרחות צ'כית סלובקית בלבד

תוכן עניינים

בתקופת החגים, כידוע, ישראלים רבים מעדיפים לטוס לחו"ל לחופשה. יש מי שבוחר לקחת חופש מהעבודה, לסגור את העסק או לנצל את כל ימי החופשה שעומדים לרשותם ולטוס אל יעד מסוים. מאחר ואפשר לעשות גשר בין החגים השונים, כולל סופי שבוע בין לבין, אז ניתן לצבור כמות ימי חופשה נאה וליהנות מחופש, בין אם זה ביעד קרוב ובין אם זה ביעד מרוחק.

באופן טבעי, כל מי שמתכנן חופשה בחו"ל בחגים, צריך לדעת כיצד לארגן אותה בצורה נכונה. זה אומר שיש צורך להזמין כרטיסי טיסה בזמן, חדרים בבית מלון, להשכיר רכב או לרכוש כרטיסים לתחבורה ציבורית ועוד. אחד הדברים שכל ישראלי צריך לוודא שיש לו לפני שהוא עולה לטיסה אל יעד החופשה שלו, הוא ביטוח נסיעות.

ביטוח נסיעות או ביטוח חול, הוא מוצר שאסור לוותר עליו ויש לרכוש אותו בטרם יוצאים את גבולות הארץ. כל ישראלי צריך להחזיק בו מהרגע בו הוא עולה למטוס אל ארץ היעד בה הוא מתכוון לבלות את החופשה שלו ועד לנקודה בה הוא נוחת בשדה התעופה בישראל והחופשה שלו מסתיימת. לא משנה אם מדובר בחופשה קצרה בראש השנה, חופשה שנמשכת לאורך כל חגי תשרי או במשך תקופות זמן אחרות.

לפני שנסביר איך רוכשים ביטוח חול בצורה נכונה, חשוב להדגיש, הצורך לרכוש פוליסה הוא הכרחי, שכן זו הדרך הטובה ביותר לקבל עזרה במימון עלויות של טיפולים ופרוצדורות רפואיות שונות בעת שהותנו במדינה אחרת, אם נידרש לכך. כידוע, שירותי קופת חולים וביטוח לאומי תקפים אך ורק בישראל, וביטוח נסיעות למעשה מהווה תחליף עבורם.

איך רוכשים פוליסה בצורה נכונה?

בשביל לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחול בצורה נכונה, אנחנו צריכים לבחון לאיזה יעד אנחנו נוסעים, איזה טיול אנחנו מבקשים לערוך, האם תהיה זו חופשה רגילה או חופשה עם אטרקציות ספורט ואטרקציות אחרות, וכן אנחנו צריכים לבדוק האם יש לנו צרכים מיוחדים כשהפוליסה יכולה לכסות עבורנו.

למשל, אם יש לנו בעיות רפואיות מסוימות, אז יהיה ניתן לשלם עבור כיסויים מתאימים, הרחבות שיכולות להתמודד עם מצבים אלו. כך אם חס וחלילה יקרה משהו, אנחנו נהיה מכוסים. מוטב לנו לשלם יותר, מאשר להיות במצב בו אנחנו נידרש לכסות את זה בעצמנו. מוטב לא לקחת סיכונים מיותרים ולשלם עבור מה שנדרש עבורנו.

איך לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות

בשביל שנוכל ליהנות מהצעות מחיר אטרקטיביות ופוליסות בתנאים משתלמים, עלינו לפנות לאתר Wobi, ולבקש הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות. כך נוכל להשוות בין ההצעות השונות ולהחליט איזו מביניהן מתאימה לנו, בין אם זה מבחינת עלויות ובין אם זה מבחינת תנאים.

דרך האתר נוכל גם ללמוד על פוליסות ביטוח שונות ואיך נוכל לרכוש את הפוליסה הנכונה בשבילנו.

 

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!