הוצאת ויזה לאירופה – טיפים למילוי הטופס!

*הוצאת אזרחות צ'כית סלובקית בלבד

תוכן עניינים

אנחנו רגילים להכיר את אירופה כיעד חופשי ופתוח לגמרי עבור מחזיקי דרכון ישראלי, בשנת 2024 דברים הולכים מעט להשתנות בנושא הזה. כמובן שעדיין מחזיקי דרכון ישראלי יורשו להיכנס לאירופה לצורכי תיירות וכן גם עבור עסקים, אך בשנת 2024 עומדת להיכנס לתוקף פרוצדורה חדשה תחת הכותרת 'ויזה לאירופה'. גם מדינות אירופה משתלבות בעידן החדש בו מדינות ומעצמות שונות מבקשות להבטיח יותר ביטחון עבור אזרחיה ופחות תנועה לא מבוקרת של אזרחים זרים במדינה. גלי ההגירה הגדולים לאירופה בעשורים האחרונים מכריחים אותה לשנות את המדיניות שלה כנגד אזרחים זרים המבקשים אשרת כניסה.

אין מה להיבהל, מדובר על הליך פשוט וברור שכל אחד יוכל לעשות, אך עדיין ישנם כמה דברים שכדאי לכם לדעת רגע אחד לפניי שכולם מעודכנים ולהיות מוכנים ראשונים לקראת הטיסה הבאה שלכם לאירופה.

הוסיפו  לקרוא וגלו את כל הטיפים החשובים ביותר למילוי הטופס.

 

נעים להכיר – הויזה החדשה לאירופה בשם ETIAS

כדאי שכולנו נתחיל להתרגל למונח החדש ETIAS – הויזה החדשה לאירופה. אין ספק שלהתרגל לשינויים זה לא תמיד קל אבל במקרה הזה מדובר על שינוי לא מאוד מורכב שרק צריך להכיר מקרוב.

למעשה, ETIAS הינו טופס אשרת כניסה חדשה עבור כל מי שרוצה להיכנס לאחת מ – 30 מדינות שנגן, עליהן נרחיב בהמשך.

מטרת השינוי הינה להביא לסדר וארגון בכל אשר כניסת אזרחים זרים אל תוך אירופה. לערוך מעקבים ורשימות מסודרות אשר יאפשרו למדינות תחת הסכם החדש להיות יותר מאובטחות.

השינוי צפוי להיכנס לתוקף בשנת 2024 או במהלכה וגם ישראל התברגה לרשימת המדינות אשר יצטרכו להגיש טפסי ETIAS לפניי כניסה לאחת ממדינות השנגן.

 

אז מהי בעצם אמנת שנגן?

אמנת שנגן הינה הסכם אשר נחתם בין 30 מדינות אירופאיות בשנת 1985. ההסכם כולל בכולו בעיקר סעיפים הקשורים בהגירה וביקורת גבולות.

אותן 30 מדינות הסכימו ביניהן על הורדת ביקורת הגבולות לאזרחים העוברים בניהן אך מנגד הוסיפו נהלים חדשים אשר ויזת ETIAS הינה אחת מאותם נהלים חדשים, אשר עוסקים בביקורת ביטחונית יותר נוקבת אל מול כל המבקשים להיכנס למדינות הללו ממדינות מחוץ להסכם.

 

מספר טיפים חשובים למילוי הטופס!

ישנם כמה דברים חשובים שיש לדעת על ההליך החדש וטוב שעה אחת קודם כי כפי שנראה היום מפי גורמים בכירים, הנהלים החדשים מאושרים ומתוכננים להיכנס לתוקף כבר בשנה הבאה.

שימו לב לטיפים הבאים –

  1. אחד הטיפים החשובים ביותר: את הטופס ניתן למלא גם בעברית. מדובר על פלוס גדול ומועיל במיוחד. כדי למנוע מכם שבירת ראש ובעיקר לוודא שאתם ממלאים את הכל בצורה נכונה, ניתן גם למצוא את טופס ה- ETIAS בעברית.
  2. הויזה המדוברת מאפשרת לכם תזוזה ומעבר בין מדינות השנגן ולכן אין צורך להוציא ויזה ספציפית נפרדת לכל מדינה. הבינו ראשית לאיזו מדינה אתם מתכננים להגיע בראשונה ודרשו ויזה לאותה מדינה.
  3. טיפ הרגעה – אותה ויזה אולי היום קצת מסבכת לכם את החיים אבל בפועל עומד מאחוריה הסכם אשר מגביר את הביטחון והשקט בתוך המדינות האלו. בקרה על היוצאים והנכנסים עולה ומכאן שבמידה ומעט חששתם להסתובב במדינות מסוימות – ייתכן שההסכם החדש יכול להביא לכם מעט שקט.
  4. הכינו מראש: את כל הנתונים והפרטים האישיים שלכם זמינים ומזומנים למילוי הטופס. תיתכן דרישה של היסטורית תעסוקה והשכלה, מצב רפואי וכדומה. בנוסף, הכינו אמצעי תשלום.
  5. לעוד מידע מעמיק ומהימן היכנסו לאתר – https://etiasvisa.co.il ומצאו את כל הפרטים הרלוונטים בהרחבה ולפרטי פרטים אודות הויזה החדשה לאירופה.
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!