האם צריך להוציא דרכון אירופי בשביל לטייל באירופה?

*הוצאת אזרחות צ'כית סלובקית בלבד

תוכן עניינים

מתכננים לכבוש את אירופה בטיול חוצה מדינות שיגלה לכם את כל היופי שטמון ביבשת הקסומה הזאת? המאמר הזה הוא בשבילכם. לא מעט אנשים תוהים האם יש צורך בהוצאת דרכון אירופי לצורך טיול ביבשת אירופה כולה, אז החלטנו לתת לכם את התשובה לשאלה הזו אחת ולתמיד. מוכנים לעשות את הצעד הראשון אל עבר טיול החלומות שלכם? כל מה שאתם צריכים לעשות זה להמשיך לקרוא.

 

אז האם אפשר לבקר באירופה גם בלי דרכון אירופאי?

אם אתם אנשים של טיולים, בין אם אתם מעדיפים לטייל לבד או שאתם יותר טיפוס של טיולים מאורגנים, אתם בוודאי יודעים שניתן לבקר ביבשת הגדולה הזו גם מבלי שיהיה ברשותכם דרכון אירופאי. עם זאת, טיולים עם דרכון מסוג זה יוכלו להפוך את הטיול שלכם לפשוט הרבה יותר ולחשוף אתכם למגוון אטרקציות ומקומות קסומים שלא כולם יכולים להגיע אליהם.

 

האם אפשר לצאת לטיולים מאורגנים באירופה גם בלי דרכון אירופאי?

טיולים מאורגנים הם אחת מצורות הטיולים הפופולאריות ביותר על תיירים מכל העולם, אך במיוחד על הישראלים. מה יכול להיות יותר טוב ממדריך מנוסה, שדובר את השפה שלכם ויכול לתווך לכם את המקום, התרבות והאוכל המקומיים? מהסיבה הזו, ישראלים רבים מחפשים טיולי משפחות לאירופה, ואכן ניתן להצטרף לרבים מהם גם בלי דרכון אירופאי. ועדיין, ברגע שיש לכם את הדרכון המיוחל ביד – כל הטיול שלכם יהיה קל הרבה יותר.

 

למה כדאי להוציא דרכון אירופאי לפני טיול משמעותי ביבשת?

במידה ואתם חולמים על טיול ארוך באירופה, כזה שעובר בין כמה מדינות ויחשוף אתכם למגוון רחב של תרבויות ואנשים חדשים, כדאי שתצטיידו בדרכון אירופאי. המעבר בין המדינות יכול להיות מסורבל יותר ללא דרכון מסוג זה, משום שבכל מדינה מחדש תצטרכו לעבור בידוק מעמיק וארוך. עם זאת, למחזיקים בדרכון אירופאי קיים מסלול בידוק מהיר בשדות התעופה, כזה שלוקח דקות ספורות ויאפשר לכם להגיע לכל יעד בקלות ובמהירות.

 

בנוסף, כדאי לדעת כי ברחבי אירופה יש מדינות ואזורים אליהם לא ניתן להיכנס ללא דרכון ייעודי, גם לא במסגרת של טיולים מאורגנים. בכדי שתוכלו לראות את כל הטוב של היבשת ללא הפרעות, מומלץ להצטייד בדרכון חדש מראש שיאפשר לכם להנות מהיבשת המיוחדת הזו במלואה.

 

אנחנו מקווים שהצלחנו להסביר לכם את החשיבות ואת הנוחות הרבה שדרכון אירופאי יכול להעניק לכם בטיול הבא שלכם. במידה ואתם מעוניינים להנפיק את הדרכון הבא שלכם – נשמח לעמוד לשירותכם. תוכלו לבדוק האם אתם זכאים לדרכון אירופאי דרך האתר שלנו. במידה ותמצאו מתאימים, הצוות שלנו ילווה אתכם עד לשלב קבלת הדרכון והיציאה אל הטיול. אם יש לכם שאלות לפני שאתם יוצאים לדרך, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון: 053-3557462. 

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!