פספורט קארד, ביטוח נסיעות הטוב בשוק הביטוח

*הוצאת אזרחות צ'כית סלובקית בלבד

תוכן עניינים

רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל היא אחד מה"סידורים" החשובים ביותר שנרצה להספיק בטרם מגיע יום הטיסה (ובמידה ולא הספקתם או שכחתם – ניתן לעשות ביטוח נסיעות גם ברגע האחרון, אפילו משדה התעופה…). ישנן מספר חברות ביטוח שונות הפועלות בארץ ומציעות סוגים שונים של ביטוחי נסיעות לחו"ל, ואחת האפשרויות המעניינות והנוחות ביותר בהקשר זה היא ביטוח נסיעות של פספורט קארד, כולל הכרטיס האישי המשמש לצורך ביצוע התשלומים בפועל בחו"ל.

ביטוח נסיעות עם כרטיס פספורט קארד – במה מדובר ומהם היתרונות?

אחת הנקודות בהן נבדלות חברות הביטוח השונות אחת מן השנייה כאשר מדובר בביטוח נסיעות לחו"ל, היא הדרך בה משלמים את החשבונות הרפואיים בחו"ל במידה ונקלעים למצב בו צריכים לקבל טיפול רפואי. חברות מסוימות משלמות בעצמן את החשבון באופן מידי, אחרות מחזירות את הכסף למבוטח/ת לאחר שהם שילמו בעצמם וכו'.

את אחת האפשרויות המעניינות והנוחות ביותר בהקשר זה מציע הביטוח של חברת "פספורט קארד" – כאשר רוכשים ביטוח נסיעות של פספורט קארד מקבלים כרטיס פלסטיק ייעודי (דומה לכרטיס אשראי בגודלו וצורתו). כרטיס זה משמש אותנו בעצם כמו כרטיס אשראי ייעודי עבור הוצאות בגין טיפולים רפואיים, בדיקות וכל דבר אחר שנדרש לשלם עבורו בעת השהייה בחו"ל, אשר מכוסה תחת הביטוח. כך, במידה ונפצעים או חולים בזמן השהייה במדינה אחרת ניתן לגשת לקבל טיפול רפואי או לעבור בדיקות ולשלם את החשבון הרפואי מיד ובמקום, באמצעות הכרטיס הייעודי כאמור. זה יכול לפשט ולהקל מאוד על ההתנהלות במקרים רבים.

כאשר חולים או נפצעים במהלך השהייה במדינה זרה, הצורך לקבל סיוע וטיפול רפואי תוך כדי שמתנהלים בשפה זרה ובמקום אותו לא מכירים היטב מהווה מעמסה מספיקה תחת הרגשת החולי והכאב. אין צורך להוסיף לכך גם את הטרחה הכרוכה בהסדרת התשלום עבור הטיפול וה"התחשבנות" מול חברת הביטוח. פספורט קארד הבינו זאת, ומספקים את הפתרון הנוח, היעיל והמתבקש ביותר. כרטיס ייעודי, באמצעותו משלמים ממש כמו כרטיס אשראי. את תשומת הלב ניתן להפנות לקבלת טיפול רפואי הולם, ולהחלמה…

לבחור את ההרחבות הנדרשות, גם בעת רכישת ביטוח של פספורט קארד

גם כאשר קונים ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד, חשוב לוודא כי רוכשים את הביטוח הנכון אשר יכסה אותנו בכל המצבים הרצויים.

למשל, במידה ואנו סובלים ממחלה כרונית קיימת, יש כמובן לציין זאת בשאלון הרפואי המקדים לרכישה, ולרכוש את ההרחבות הנדרשות עבור מצב זה. כך גם במקרה של הריון, טיסה לצורך ביצוע ספורט אתגרי, נסיעה עם מכשירים יקרים אותם אנו רוצים לבטח גם כן (דוגמת פלאפון ו/או מחשב נייד, גם אותם ניתן כמובן לבטח במסגרת אותו ביטוח נסיעות) וכו'.

בכל מקרה, מומלץ לבצע השוואת מחירים מפורטת בטרם בוחרים סופית את החברה ממנה נרכוש ביטוח. בהקשר זה מומלץ בחום לבחון את פלטפורמת ההשוואות הייעודית "שוק הביטוח", המתמחה בין השאר בהשוואות יעילות של ביטוחי נסיעות לחו"ל.

שימו לב כי אתם ממלאים את כל הפרטים בצורה מדויקת ונכונה ובוחרים את ההרחבות הנדרשות והרצויות. אם תחליטו לבסוף לרכוש ביטוח נסיעות מ"פספורט קארד" תוכלו ליהנות גם מהדרך הנוחה והיעילה ביותר להפעיל את הביטוח ולשלם באמצעותו, במידה וחלילה תדרשו לכך…

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!