אזרחות פורטוגלית יתרונות

*הוצאת אזרחות צ'כית סלובקית בלבד

תוכן עניינים

חיפשתם אזרחות פורטוגלית יתרונות? ישנם יתרונות רבים בקבלת אזרחות פורטוגלית. ראשית, אזרחות פורטוגלית תאפשר לך לחיות ולעבוד באיחוד האירופי ללא הגבלות. שנית, קבלת אזרחות פורטוגלית תאפשר לכם להשיג דרכון עבור ילדיכם מבלי שתצטרכו לעבור את תהליך ההתאזרחות היקר והממושך.

אין דרישה שתדברו או תקראו את השפה לפני הגשת בקשה לאזרחות; עם זאת, זה יתרון אם אתה מדבר את השפה הפורטוגזית כי זה יקל על התהליך. אם אין לכם מושג איך להגיד חצי מילה בפורטוגזית, ישנן חברות פרטיות שמסייעות בתשלום בתהליך של הוצאת האזרחות. כמו כן, אפשר לקבל סיוע של עורך דין אזרחות פורטוגלית. בסופו של דבר, אחד היתרונות של קבלת אזרחות פורטוגלית הוא שאתם יכולים להתגורר בכל מקום באיחוד האירופי. זה כולל מדינות כמו צרפת, גרמניה, איטליה וספרד. נשמע מזמין? המשיכו לקרוא על אזרחות פורטוגלית יתרונות במאמר הבא לפניכם.

חייבים לגור בפורטוגל כדי לקבל אזרחות?

חיפשתם אזרחות פורטוגלית יתרונות? ישנם יתרונות רבים בקבלת אזרחות פורטוגלית. ראשית, אזרחות פורטוגלית תאפשר לך לחיות ולעבוד באיחוד האירופי ללא הגבלותיתרון נוסף הוא, שאתם ממש לא חייבים לגור בפורטוגל אם אתם מוציאים אזרחות. במובן זה, לקבלת אזרחות פורטוגלית יש יתרונות רבים. זוהי דרך להשיג דרכון שני שניתן להשתמש בו באיחוד האירופי ובמדינות אחרות עם הסכמים ללא ויזה. הוא גם מספק זכויות תושבות ועבודה בפורטוגל ובאירופה. כמו כן, תוכלו להיכנס לארה"ב ללא צורך בוויזה, שזה משמעותי במיוחד בהתחשב בתהליך המורכב שכרוך בהוצאת ויזה לארה"ב.

היתרון העיקרי ממנו נהנים אזרחי פורטוגל הוא הזכות לחיות, לעבוד, ללמוד, לשכור או לרכוש נכס בכל מדינה באיחוד האירופי, להקים עסק, ללמוד באירופה ועוד. זאת בשל העובדה שפורטוגל היא חלק מהאיחוד האירופי (EU). בנוסף, אזרחים פורטוגל זכאים לשירותי בריאות חינם ברחבי אירופה. הם גם נהנים מנסיעות ללא ויזה ליותר מ-160 מדינות ברחבי העולם כולל קנדה, ברזיל וסין. המשיכו לקרוא על אזרחות פורטוגלית יתרונות כאן:

אזרחות פורטוגלית יתרונות – לילדים גם!

כאמור, לקבלת אזרחות פורטוגלית יש יתרונות רבים. ראשית, אתה יכול לנסוע לכל מדינה באיחוד האירופי ללא ויזה. זה אומר שאתה יכול לנסוע יותר בחופשיות ובפחות טרחה. כמו כן, אם יש לכם ילדים מתחת לגיל 18, הם יקבלו אוטומטית גם אזרחות פורטוגלית. אם ילדיכם מעל גיל 18, הם יצטרכו להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית בעצמם.

לבסוף, קל יותר מאי פעם לקבל אזרחות פורטוגלית בימינו. אתה רק צריך לחיות בפורטוגל חמש שנים רצופות ולגשת למבחן על השפה והתרבות של המדינה. זאת, בהנחה שאתם אינכם צאצאים של יהודי מגורשי ספרד. אם אתם כן צאצאים למגורשי ספרד, אז יש חדשות טובות– התהליך הרבה יותר קל עבורכם. הנה מידע נוסף על הוצאת אזרחות פורטוגלית ליהודים צאצאי מגורשי ספרד, בשורות הבאות.

הוצאת אזרחות פורטוגלית לצאצאי יהודים מגורשי ספרד

אחד היתרונות בקבלת אזרחות פורטוגלית הוא שאתם ממש לא חייבים לגור בפורטוגל אם אתם מוציאים אזרחותבשנת 1492 גורשו יהודים מספרד. צאצאיהם זכאים כעת לאזרחות פורטוגלית. מתן אזרחות פורטוגלית לצאצאי יהודים שגורשו מספרד היא תוצאה של חוק שעבר באוקטובר 2013. החוק התקבל כדי לטפל בעוול ההיסטורי שעשה הכתר הספרדי ולאפשר לצאצאי יהודים שגורשו מספרד ב-1492 לקבל דרכון פורטוגלי.

ממשלת פורטוגל הודיעה כי צאצאים של יהודים שגורשו מספרד בשנת 1492 יכולים להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית. החוק נתפס כדרך לתקן את האינקוויזיציה של המאה ה-16, כאשר פורטוגל הייתה בעלת ברית של ספרד במאמציה להמיר יהודים או לאלץ אותם להתגייר. הקהילה היהודית בפורטוגל קיבלה את החוק החדש באופטימיות זהירה. יש הרואים בכך צעד לקראת החזרת הכבוד, בעוד שאחרים מודאגים מתגובות אנטישמיות אפשריות ממדינות אחרות.

מי זכאי לאזרחות פורטוגלית?

בעקבות האינקוויזיציה הספרדית, יהודים רבים גורשו מספרד. חלק מהיהודים הללו בחרו לנסוע לפורטוגל וקיבלו אזרחות פורטוגלית. באוקטובר 2017 התקבל צו שהעניק לצאצאי היהודים הללו אזרחות פורטוגלית. חוק הלאום הפורטוגזי מבוסס על שני עקרונות: jus sanguinis ו-jus soli.

העיקרון הראשון מעניק אזרחות לצאצאים של אנשים שנולדו בפורטוגל או שיש להם הורה או סבא או סבא שנולדו בפורטוגל. העיקרון השני מעניק אזרחות לאנשים שנולדו בפורטוגל או שהתגוררו בה לפחות חמש שנים. במובן זה, יהודים שהם צאצאים למגורשי ספרד זכאים להוצאת אזרחות פורטוגלית.

מה הקריטריונים לקבלת אזרחות פורטוגלית?

מה הם כל היתרונות שיש לקחת בחשבון כאשר פונים להוצאת אזרחות פורטוגלית על מנת שצאצאים של יהודים שגורשו מספרד יקבלו אזרחות פורטוגלית, עליהם לעמוד באחד משני הקריטריונים הללו: להיות ילידי פורטוגל או שיש להם הורה או סבא או סבא שנולדו בפורטוגל. כמו כן, יש לקבל את ההמלצה והתמיכה של הקהילה היהודית בפורטוגל.

יש לציין כי, תהליך הרישום מול הקהילה היהודית בפורטוגל יעלה לכם כסף. הסכום אינו גבוה מאוד, אלא כ-250 – 350 אירו בלבד בד"כ. אם אינכם יודעים כיצד להחל בתהליך הזה, יהיה כדאי לקבל סיוע של עורך דין או של חברה פרטית העוסקת בתחום. בממוצע, התהליך יעלה לכם בין 7,000 ₪ ל-11,000 ₪.

אזרחות פורטוגלית יתרונות נוספים

בסופו של דבר, ישנם יתרונות רבים בקבלת אזרחות פורטוגלית, כולל היתרונות הבאים: 1) לאזרחים של פורטוגל ניתנת הזכות לחיות בפורטוגל ולנוע בחופשיות מלאה באירופה. 2) אתם יכולים להצביע בבחירות כלליות באירופה. 3) אתם יכולים לעבוד ללא הגבלות ולהקים עסק משלכם באירופה. 4) תהיה לכם גישה לשירותי בריאות וחינוך חינם. 5) תוכלו ללמוד באוניברסיטה באירופה.

אם חושבים על זה, קבלת אזרחות פורטוגלית היא דרך מצוינת להקל על חייך. זה יכול לעזור לך למצוא הזדמנויות עבודה טובות יותר, לקבל גישה קלה יותר לשירותים ציבוריים ולספק לך את הסיכוי לחיות באחת המדינות היפות באירופה.

עד כמה מורכב התהליך של הוצאת אזרחות פורטוגלית?

תהליך מתן אזרחות פורטוגלית לצאצאי יהודים שגורשו מספרד אינו קל. ראשית, על האדם להוכיח כי הוא צאצא של יהודים שגורשו מספרד וכי יש לו אב, סב, אם, סבתא או אילן יוחסין אחר שגורש מפורטוגל. לאחר מכן, צריך לספק תיעוד של השושלת שלהם ושל השושלת של הוריהם כל הדרך חזרה לאילן היוסחין שגורש מפורטוגל. לבסוף, צריך לספק תיעוד המוכיח כי אבותיהם חיו בפורטוגל לפחות חמש שנים לפני שגורשו.

תהליך מתן אזרחות פורטוגלית לצאצאי יהודים שגורשו מספרד אינו פשוט. זה כרוך בהרבה מחקר והבנה לגבי אילן היוחסין, מה שעלול לקחת זמן רב. כדי להקל על עצמכם, יהיה חשוב לקבל סיוע של עורך דין או של חברה פרטית העוסקת בכך.

עד כמה כדאי לקבל סיוע של עו"ד הוצאת אזרחות פורטוגלית?

תהליך מתן האזרחות הפורטוגלית לצאצאי יהודים שגורשו מספרד הוא מורכב. על המבקש להוכיח שהוא לפחות אחד מאלה:

  • צאצא ליהודי שגורש או נאלץ להתגייר מספרד או פורטוגל.
  • צאצא ליהודי ספרדי שגורש או נאלץ להתגייר מספרד, פורטוגל, מרוקו, אלג'יריה, תוניסיה, סהרה המערבית, גינאה המשוונית, מוזמביק ומזרח טימור.
  • אדם הזכאי לאזרחות במדינה אחרת בגלל שהוא/היא איבדו אזרחות פורטוגלית כתוצאה מהחוק שעבר בפורטוגל ב-25 באפריל 2017.

יתכן שעו"ד יוכל לסייע בתהליך, אך הדבר יהיה תלוי במצבו הספציפי של הפונה, כלומר כל מקרה לגופו. כדי לשפר את הסיכויים שלכם להוציא אזרחות פורטוגלית, יהיה חשוב לפחות להיפגש לפגישת היכרות עם חברה פרטית או עורך דין כדי לבחון את הסיכוי להוציא אזרחות.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!