אזרחות פורטוגלית חובות

*הוצאת אזרחות צ'כית סלובקית בלבד

תוכן עניינים

כאשר מוציאים אזרחות פורטוגלית נהנים ממגוון יתרונות, שכן אזרחות פורטוגלית מעניקה למעשה אזרחות אירופאית. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי כאשר אתם בעלי אזרחות פורטוגלית חלים עליכם מספר חובות. על החובות של אזרחי פורטוגל נפרט במאמר הבא.

אזרחות פורטוגלית חובות- מה החובות?

לאזרחי פורטוגל יש מספר חובות מתוקף היותם אזרחים של המדינה. אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם עורך דין כאשר אתם מוציאים אזרחות פורטוגלית חובות -אזרחי פורטוגל מחויבים בתשלום מס חודשי אזרחות פורטוגלית על מנת להבין את החובות והזכויות שלכם יותר לעומק. ריכזנו לכם את החובות של בעלי אזרחות פורטוגלית-

  • מיסים- כמו אזרחי ישראל, גם אזרחי פורטוגל מחויבים בתשלום מס חודשי. עם זאת, במידה שהוצאתם אזרחות פורטוגלית אך אתם לא תושבי המדינה ולא רכשתם נכס נדל"ן בפורטוגל, אתם כנראה לא תהיו מחויבים בתשלום מס. אך במידה שאתם מתגוררים בפורטוגל יותר מ-180 ימים בשנה או שרכשתם בה נכס, יהיה עליכם לשלם מיסים גם בפורטוגל. יש לשים לב כי בין ישראל לפורטוגל קיימת אמנת מס. אמנת המס למעשה מונעת תשלום מס כפול על ההכנסות של אדם. כלומר, במידה שאתם בעלי שתי אזרחויות- אזרחות ישראלית ואזרחות פורטוגלית- לא תאלצו לשלם מס בשתי המדינות. בפורטוגל גובה המס נמוך יותר מאשר בישראל, ולכן בעלי אזרחות פורטוגלית רבים בוחרים לנהל את הנכסים והעסקים שלהם בפורטוגל ולהנות ממיסים נמוכים.
  • שירות צבאי- כמו בישראל, גם לפורטוגל יש צבא. אך, ההבדל המרכזי בין הצבא הישראלי לפורטוגלי הוא העובדה שהשירות הצבאי בפורטוגל הוא לא שירות חובה. כלומר, ניתן לבחור האם לשרת בצבא או לא, כמו בארצות הברית.
  • רישיון נהיגה- יש לכם רישיון נהיגה ישראלי? מצוין אתם יכולים להשתמש בו בשהות קצרה בפורטוגל. אך, במידה שאתם שוהים בפורטוגל יותר מחצי שנה, יהיה עליכם להסב את רישיון הנהיגה הישראלי לרישיון נהיגה פורטוגלי מקומי.
  • בחירות- כאשר מתרחשות בחירות לראשות המדינה במדינות שונות ברחבי העולם, אזרחי אותה מדינה מחויבים לבחור. למעשה, גם אם אתם לא מתגוררים בפורטוגל תהיו זכאים לבחור בבחירות לראשות המדינה. הבחירה היא לא חובה. כלומר, במידה שלא תממשו את זכותכם לבחור בבחירות לא תקבלו קנס או עונש, אך חשוב להכיר את המתמודדים השונים ולבחור על מנת להיות שותפים למדינה בה אתם אזרחים.

 

אזרחות פורטוגלית חובות- החזקת שתי אזרחויותאזרחות פורטוגלית חובות -כאשר מתרחשות בחירות לראשות המדינה במדינות שונות ברחבי העולם, אזרחי אותה מדינה מחויבים לבחור

מדינות רבות ברחבי העולם אוסרות על האזרחים שלהם להחזיק בשתי אזרחויות. כלומר, לא ניתן להחזיר באזרחות נוספת מלבד לאזרחות המקומית. הסיבה לכך היא בעיקר למנוע מהאזרחים להבריח כספים ולגרום לו לשמור נאמנות למדינה שלו.

אזרחות פורטוגלית ואזרחות ישראלית מאפשרות לבעליהן להחזיק בשתי אזרחויות שונות. כלומר, במידה שאתם אזרחי ישראל ואתם מוציאים אזרחות פורטוגלית אתם זכאים להחזיק בשתי האזרחויות ולא לוותר על אף אחת.

רבים שואלים לגבי החזקה של שלוש אזרחויות או יותר. כיום אין לכך החלטה חד משמעית, הן בישראל והן בפורטוגל. עם זאת, לפני שאתם מוציאים עוד אזרחות, מומלץ להתייעץ עם עורך דין שמכיר את החוקים במדינות השונות ואת החידושים והתיקונים לחוקים, שכן החוקים מתעדכנים כל הזמן.

אזרחות פורטוגלית חובות- האם זה משתלם?

רבים חושבים האם זה משתלם להוציא אזרחות פורטוגלית, שכן התהליך ארוך, יקר ובנוסף לכך יש חובות. עם זאת, כפי שהבנו, החובותרבים חושבים האם זה משתלם להוציא אזרחות פורטוגלית, שכן התהליך ארוך, יקר ובנוסף לכך יש חובות של האזרחות הפורטוגלית הם לא באמת חובות. רובם ניתנים לבחירה ואלה שלא חלים רק במצבים מסוימים. לכן, התשובה היא כן, זה בהחלט משתלם להוציא אזרחות פורטוגלית. מחזיקים אזרחות פורטוגלית נהנים ממגוון הטבות ביניהן-

הוצאת אזרחות פורטוגלית היא תהליך יחסית ארוך שיכול להתפרש על פני מספר שנים. מהסיבה הזאת, רבים חושבים לעצמם אם זה באמת שווה את זה? התשובה היא כן. למחזיקי אזרחות פורטוגלית יש יתרונות רבים, ריכזנו לכם את הבולטים בהם-

  1. אזרחות אירופאית – פורטוגל נמצאת באירופה. כאשר יש לכם אזרחות פורטוגלית יש לכם למעשה אזרחות אירופאית. בעלי אזרחות אירופאית נהנים מכלל היתרונות של האיחוד האירופי ושל 27 המדינות החברות בו. כך אתם נהנים מחופש תנועה ברחבי אירופה בקלות, בלימודים מוזלים או בחינם במדינות מסוימות, באפשרויות תעסוקה רבות, בכניסה קלה יותר למגוון מדינות בעולם כמו ארצות הברית ואוסטרליה, ובעוד שלל זכויות והטבות.
  2. לימודים – לימודים בארץ עולים לא מעט כסף ולצד זה, כמעט ואין הטבות שמוענקות לסטודנטים. קיימות מעט מלגות, שרובן לא שוות אפילו רבע משכר הלימודים השנתי, שלא לדבר על כך שהלימודים מתפרשים על פני שלוש ולפעמים ארבע, חמש או שבע שנים. לעומת זאת, באירופה, כאשר יש לכם אזרחות פורטוגלית וכתוצאה מכך אזרחות אירופאית אתם נהנים מלימודים מסובסדים באופן משמעותי או ללא תשלום כלל. כמו כן, תנאי הקבלה ללימודים באירופה הם נוחיםהאם זה משתלם  - אזרחות פורטוגלית חובות ותנאים לקבלת האזרחות וקלים באופן משמעותי יותר מתנאי הקבלה בארץ. כך תוכלו להנות מלימודים במוסדות לימודים מובילים ברחבי היבשת ולבחור בטוב ביותר עבורכם.
  3. תעסוקה – יוקר המחייה בארץ ולצד זה השכר הלא מתגמל ולא משתלם הופכים את המחיה בארץ לקשה ולא נוחה כלל. ישראלים רבים מחפשים אפשרויות תעסוקה בחו"ל שיאפשרו להם להרוויח יותר ולהנות מהקלות משמעותיות. עם זאת, עבור לא אזרחים הבירוקרטיה לכך קשה מאוד ולכן לא תמיד ישתלם לעשות את המעבר. לכן, במידה שאתם מחזיקים אזרחות פורטוגלית, כלומר אזרחות אירופאית, תוכלו להנות מחופש תעסוקה. כך יהיה לכם כרטיס כניסה לכל תעשיית אירופה, למגוון חברות מובילות, ואף למקומות תעסוקה בארץ שמיועדים לאזרחים אירופאים.
  4. תנועה חופשית – מדינות רבות ברחבי אירופה וברחבי העולם בכלל דורשות אשרת כניסה. כאשר אתם מחזיקים באזרחות פורטוגלית אתם יכולים להנות מחופש תנועה ולא להסתבך בבירוקרטיות מיותרות. כך אתם יכולים להנות מתנועה חופשית ברחבי אירופה מבלי להצטרך אפילו להחתים דרכון. כמו כן, בכניסה למקומות שמצריכים ויזה כמו אוסטרליה או ארצות הברית, תוכלו להיכנס ללא הוצאת ויזה. כך תוכלו לחסוך זמן רב ולא מעט כסף על הנפקת אישורים.
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!